trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

wtorek, 5 kwietnia 2016

To w końcu kiedy drugi sezon?

Siemansio! Wiem, 2 sezon (z niewiadomych mi przyczyn) nie pojawił się 1 kwietnia (spoczko miśki, też się rozczarowałam ;( ) Co do tego znalazłam ciekawą informację kiedy można się go spodziewać... Gdzieś za półtora miesiąca... (DLACZEGO TAK DŁUGO?! PRZYKRO ;-( ) No cóż... Chyba ten screen powinien wam wystarczyć;
Kiedy w polsce? Jeśli mam być szczera, to Disney Channel nawet nie ma żadnych informacji o 2 sezonie, więc pewnie sobie na niego troszeczku zaczekamy (tak mam 5 z jęz.polskiego xDD) 
No cóż innego nam pozostało niż tylko czekać i czekać i czekać i czekać i czekać i czekać i czekać i czekać i tak w nieskończoność! Dobra, kiedyś to nadejdzie, ale skąd mamy wiedzieć, czy za niedługo nie będzie koniec świata! Wtedy wszyscy będą źli, ponieważ nie zobaczymy 2 sezonu :( Módlmy się oby nie było końca świata tak szybko xDD ( Wiem co myślicie, POKIEGO BĘDZIE KONIEC ŚWIATA?!) Dobra ja się żegnam a jak coś będę jeszcze o tym wiedziała to spokojnie napiszę ;p. PAPATKI NIESPODZIEWANE JAK KONIEC ŚWIATA! (Tak, uczepiłam się tego tematu)

3 komentarze:

  1. Mi się wydaje że odcinki z dubbingiem z 1 sezonu będą 11 kwietnia o 17:30

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnośnie tej fotki to taka półprawda. Oczywiście, odcinki mają się pojawić w maju, ale reszta to taka teoria. A nawet jeśli się nie pojawi robimy zamach na Thomas'a i koniec ;)

    OdpowiedzUsuń