trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

środa, 6 kwietnia 2016

Błedy w animacji #1

Siemaneczko ziomalki, misiaki, słodziaki czy jak tam wolicie. No to tak, ten post wyszedł tak wcześnie, ponieważ mało nam nauczyciele zadali do domu ;) Ta... Wyobraźcie sobie, że teraz nam zadają  tak dużo prac. I to tak nagle teraz! Po prostu super! Jets jakieś 25 stopni na dworzu, a my mamy siedzieć przed tymi durnymi książkami! I pewnie wyniknie z tego, że posty będą wychodziły późno ;( No cóż... Okej... To może zacznę już pisać na temat...
MINIWSTĘP
To tak, w tej serii będzie pokazywany JEDEN BŁĄD (tak jeden, by ta seria długo trwała ☺) w naszej wersji CGI. Niektóre niedopatrzenie będą wzięte z interneru, a niektóre same zauważyłam (Mądra ja! Jak coś, to był sarkazm ☻). Postaram się, by błędy były w kolejności z odcinkami, ale to różnie bywa...
ODCINEK 1 BŁĄD 1
Od razu mówię, że ten błąd znalazłam w necie, screena sama zrobiłam :)
Sorka za głupią minę Nawałnicy.
Czyżby Francuzi w taki sposób widzieli Polskę?Według mnie ciekawe. Co o tym sądzicie? Piszcie w komentarzu! Ja się z wami żegnam!
PAPATKI I GŁUPIE JAK MINA NAWAŁNICY!


3 komentarze: