trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

piątek, 15 kwietnia 2016

Błędy w animacji #4

Siemaneczko! Jako, że dzisiaj piątek to ten post wychodzi dosyć wcześnie... Dobra tak wcześnie to nie jest, ale nieważne... To przechodzę do tematu.
ODCINEK 3 BŁĄD 1
Już pewnie większość osób zauważyła tę usterkę, ale co tam ;) Od razu mówię, że ja go też sama zauważyłam, jak drugi raz oglądałam ten odcinek, a na necie też już go zauważono, więc.. No nieważne.... Uwaga... Skupcie... Się.... Bo... Tego... Na... 100%.... Się.... SPODZIEWALIŚCIE! (Sorka za to po prostu musiałam xDD) Otóż, przedstawię wam pewien dialog, który ukazał się w tym oto odcinku:
-Ty! Pokaż swój pierścień, ile poduszek Ci zostało?
(W tym momencie prawdziwy Czarny Kot pokazuje, że zostało mu mało czasu, o ile się nie mylę to minuta, po chwili podróbka sobie zmienia na taką samą ilość i uwaga...)
DAM DAM DAM!!!!!
Miny zabójcze ♥♥♥
Taa.... Widzimy, że Czarny Kot ma wszystkie łapki/poduszki czy jak to tam się nazywa :) 
W tym poście byłoby na tyle! Jeśli zobaczyliście jeszcze jakieś błędy, które po prostu przeoczyłam, piszcie!
PAPATKI ZABÓJCZE JAK MINA PODRÓBKI (#YOLO)

3 komentarze:

  1. Czy ktoś też zauważył że gdy czarny kot szukał śladów na miejscu kradzieży to Mona Liza była na swoim miejscu a przecież została skradziona przez kotowtóra

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie byl blad animacji tak mialo byc z tym pierscieniem

    OdpowiedzUsuń