trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

niedziela, 3 kwietnia 2016

Teoria spiskowa #9 - Czy Lolirock ma coś wspólnego z Miraculum?

Czesio miśki! Tak teoria może być trochę dziwna, ale myślę, że nie głupia.No dobra, zaczynamy!
FAKTY
  1. No, oczywiście, w obu serialach są superbohaterowie xDD
  2. Oraz w obu są pokazane ich przemiany (co troszeczkę wnerwia, ale da się przyzwyczaić ;) )
  3. Główni bohaterowie Miraculum mają takie same oczy jak ci z Lolirock:
    Biedronka - Iris
    Czarny Kot - Auriana
    Alya i Nino - Talia

  4. I teraz teoria zauważona przeze mnie :) Czy animatorzy tworząc Lilę wzorowali się na Talii?
  5. Oba seriale pochodzą z Francji :) W sensie są francuskiej produkcji xDD
To na tyle, mam nazdzieję, że się podobało i spadam!
PAPATKI WSPANIAŁE JAK FRANCJA

4 komentarze:

  1. Eee nie ogarniam tego lolirock ale ok xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio ( i blog, i post ) (Ps. Mój blog: http://opowiescimiraculum.blogspot.com/?m=1 )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałabym o tym. Świetne (według mnie) domysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm według mnie to mało prawdopodobne (ale mogę się mylić) żeby Miraculum i LoliRock miało jakiś spisek. Oczy. W wielu bajkach robią duże, dziwne oczy, a że obie bajki są produkcji francuskiej to wcale mnie nie dziwi, że w obu bajkach są okrągłe duże oczy.
    W większości bajkach o magii są pokazane transformacje bohaterów, np. Winx.
    Zawsze w takich bajkach są podobne charaktery. Weźmy na ten przykład klub Winx. Iris jest bardzo podobna do Bloom, najsilniejsza, troche niezdarna no i obie są głównymi bohaterkami.
    Auriana jest podobna do Stelli. Obie lubią żółty/pomarańczowy kolor. Obie są troche zakręcone i interesują się modą.
    Talia jest troche podobna do Tecny. Tyle, że tutaj jest wyjątek. Talia jak coś szuka to w księgach, a Tecna w internecie. Więc podobne charaktery to żadne wielkie odkrycie według mnie.
    Jeśli chodzi o Lilę to również wątpie żeby tworząc tę postać sugerowali się Talią. Po pierwsze charakter zupełnie inny. Po drugie wygląd też. Przecież one mają tylko takie same grzywki i kolor włosów. Zrobili jej taką fryzurę, dlatego, że żadna postać w Miraculum jej nie miała. Jeśli brniemy dalej w wygląd to one mają zupełnie inny kolor karnacji. Z ubraniami jest to samo.

    Oczywiście zawsze mogę się mylić, ale wątpie w to.

    PS mój blog o LoliRock lolirockers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń