trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Atak na reżysera?

Jak niektórzy zauważyli w grupie ,,Kotki i koty Bojówki" ukazało się pewne wydarzenie (według mnie dosyć ciekawa). Otóż Miraculers'i (chyba tak się pisze) chcą zrobić atak na reżysera Miraculum - Thomas'a Astruc'a. Wydarzenie to odbędzie się 1 czerwca (w dzień dziecka ☺) o 15:30. Teraz pewnie sobie zadajecie pytania ,,Dlaczego? Co zrobił?" Wszystko da się logicznie wytłumaczyć. W tym ,,zamachu" chodzi konkretnie o 2 sezon (który miał być w Prima Aprilis).
ILE OSÓB WEŹMIE UDZIAŁ?
Obecnie:
A co wy na to? Jak coś od razu mówię: Nie mam pojęcia gdzie to się odbędzie. Mam nadzieję, że po tym ataku pojawi się jak najszybciej nowy sezon. W sumie musi. Nie ma wyboru. Dobra, ma wybór, ale czy wy byście nie wypuścili kolejnego sezonu, gdyby przyszła do was grupa (uroczych) dzieci (młodzieży, nastolatków) i zrobiła na was zamach? Ja bym puściła xDD
To na tyle, mam nadzieję, że się podobało i sorki, że znowu tak późno.
PAPATKI STRASZNE JAK ZAMACH (o czym ja piszę?!)

2 komentarze: