trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

czwartek, 7 kwietnia 2016

Błędy w animacji #2

Siemanko biedroneczki, kotki i jak tam wolicie. Wiem, że wczoraj dałam tę serię, ale znacie mnie, nie chciało mi się czekać... A więc błąd, które najpierw same zauważyłyśmy (widać go bardzo dobrze xDD).
BŁĄD 1 ODCINEK 2
Max w ,,Bańkorze" nie ma okularów ( Pewnie już wszyscy dostrzegli, ale no wiecie... jak błędy to wszystkie jakie zauważę).
Wiem bardzo krótki post i było więcej błędów w 2. odcinku, ale seria musi być długa xDD. To na tyle.
PAPATKI KRÓTKIE JAK TEN POST xDD



5 komentarzy:

  1. Tę serię*
    Skoro już zabierasz się za pisane bloga, to zajrzyj do słownika.
    Takich błędów jest wiele u ciebie na blogu, co odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku ja tu błędów ortograficznych nie widzę praktycznie . A że się czepiasz o takie drobnostki to już twój problem. Wiesz mnie tu nic nie odstrasza a wchodzę bardzo często dowiedzieć się czegoś ciekawego i MBIC.

      Usuń
  2. Ja też nie. ( Według mnie ) ważniejsze to co napisała, a nie ile błędów ortograficznych zrobiła. 😏

    OdpowiedzUsuń
  3. Linczować się za ortografię nie powinno. Wszyscy czasem robią błędy.
    W poście może i nie było zbytnio błędów, ale tu chyba z tym odstraszaniem chodzi o to by nie uczyć pisać się postów tak byle jak. Dla przykładu:
    Byam na wśi i gońam kóry.
    Ale nie sądzę by jeden błąd odstraszał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń