trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

piątek, 8 kwietnia 2016

Błędy w animacji #3

Siemaneczko misiaczki! Na sam początek chciałam bardzo przeprosić, że post pojawia się o takiej porze, ale cały dzień miałam zajęty i po prostu tak wyszło. Mam nadzieję, że się bardzo nie gniewacie ;) No dobra, zapraszam do rozwinięcia.
BŁĄD 2 ODCINEK 2
Od razu mówię, że błąd znalazłam w necie. Pewnie nie jest jakiś super - wow, lecz mam nadzieję, że bardzo ciekawy. No... sami zobaczycie.
Przypatrzcie się zdjęciu:
Rose ma takie ciemnoblond włosy. Hymm... Ciekawe. A co wy o tym sądzicie? To takie pewnie niedopatrzenie, ale post musiałam o tym wstawić. To na tyle, mam nadzieję, że się podobało, a na jutro przygotowałam coś specjalne, ale zobaczycie to dopiero za około 24 godziny. 
PAPATKI SPÓŹNIALSKIE I NIEWYBACZALSKIE JAK FAKT, ŻE PÓŹNO WSTAWIAMY POSTY!

1 komentarz: