trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

niedziela, 3 kwietnia 2016

Przerobione śmieszne zdjęcia #10

Siemaneczko misiaczki! Wiem co można sobie myśleć ,,WOW! JUŻ DZIESIĘĆ!". Okej, może niektórzy tak nie myślą. Pewnie nawet większość. W sumie nikt tak nie myśli xDD. Ale, ponieważ to jest już 10 część to pojawią się:

  • 10 zdjęć z Facebook'a
  • 4 memy stworzone przeze mnie :)
Nie przedłużając zapraszam.









I teraz 4 nasze (jak coś wcześniej wstawiałam na Fejsa).



Nawiązuje do zdjęcia powyżej xDD I tak na Facebook'u nazywam się Adrienette LadyNoir ☻
Jak pewnie zauważyliście, wszystkie screeny są z odcinka 13 :)
To na tyle! Przepraszam, że znowu tak późno, ale sytuacja po raz kolejny się powtórzyła, że przyjechała do mnie siostra i tak dla ostrzeżenia posty będą pojawiać się późno tak do wtorku. W środę powinno być wcześniej :) A i prawie zapomniałam! Mam do was pytanie,
CO WOLICIE?
  • By pojawił się post związany z Akinatorem
  • By pojawiła się seria z błędami animacji
  • By pojawiły się konkursy
  • Czy... żeby to wszystko powstało.
Piszcie w komentarzu!
PAPATKI RÓŻOWE JAK MOJA OKŁADKA NA TELEFON!!!

3 komentarze: