trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

czwartek, 14 kwietnia 2016

Odpowiedzi do Q&A!

Siemaneczko misiaki! Na początku chciałam bardzo podziękować za 5000  wyświetleń! (Brawo Wy!). Pytań było całkiem sporo, co mnie cieszy! (lubicie mnie xDD). Okej nie przedłużam i zapraszam!
Hmmm... Trudne pytanie :) Chyba szczególnie za postacie, oryginalność i suchary Czarnego Kota ♥♥
1.Czarnego Kota ♥♥♥ 
2.Chyba Adriena...
3.Wciągnął mnie ten serial, lubię blogować, więc pomyślałam sobie, czemu nie?
4.Tak lubię :)
5.Tak i o wszystkich moich potyczkach, błędach itp. informuje ich mój brat, więc jestem kontrolowana na bieżąco :)
1. Mylene
2. Nawałnica (Wiem, że wszystkie Nathanielonators mnie za to potępią, ale nie przepadam za Nathanielem)
3.Chloe (Odkąd obejrzałam 24 odcinek żyję w przekonaniu, że Chloe jest miła)
4.Plagg (To takie uosobienie mnie xDD)
5.Taka pasja :)
6.Pierścień Czarnego Kota ♥♥♥
7.Z wyemitowanych to Mroczny Amor, a z niewyemitowanych (Jasny gwint, znowu skomplikowane słowo) to Anty - Biedronka :)
8. Loffciam ♥♥♥
1.LadyNoir
2.Ladrien
3.Moja własna siostra cioteczna xDD
4.Adrien
5.Volpina
6.Władca Ciem
7.No to już wspomniałam o tym ;) Mroczny Amor i Anty - Biedronka :p
1. Tak szczerze, nie była zbyt pozytywna... Lepiej pisać nie będę, ale źle zareagowałam :(
2.Motyla albo Pawia ;)
3.Do Mari Adrien
4.Do Adiego Biedronsia
5.Adrien 
6.Mari
7.Herbata
8.Lody
9.Naj przyjaciel xDD
10. Klasa B
11. Niewiem, musiał urodzić się prawie 200 lat temu :)
12. Dobrze, dzięki, że pytasz :D
1.Tak, ale bardziej wolę francuski
2.Tak
3.Adrien

Dzięki za uwagę! Jak wam się podobało, to piszcie w komentarzach, a na 10 000 wyświetleń zrobimy znowu, albo wymyślę coś kompletnie innego, ale to się zobaczy!
PAPATKI DUŻEJ ILOŚCI JAK PYTANIA ZADAWANE PRZEZ WAS! (Jesteście super misiaki!)







1 komentarz: