trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

czwartek, 14 kwietnia 2016

Różniaste ciekawostki i informacje z Miraculum #2

Siemaneczko motylki! Po powitaniu możecie wywnioskować, że jedna z informacji jest odniesiona do motyli... Otóż tak! To taka mała ciekawostka, ale mam nadzieję, że się podoba. Na kanale Olchusia pod koniec jednego filmu zaprezentował ciekawostkę związana z akumami.
AKUMA...
Akuma tłumacząc z języka japońskiego oznacza.... Dam da ra dam da ra dam da ra dam! (to miał być taki efekt uderzania o perkusję) ...... Demon! Brawo producenci!
ZNOWU AUTO... CO ZA IRONIA.
Najwidoczniej w Paryżu jest moda na uśmiechające się auta!(Jak zgaduję pewnie Gabi je zaprojektował ;) Taki żarcik, wiem, że nie projektuje aut...) Otóż w odcinku 25, kiedy Marinette ratowała Mistrzunia, nadjeżdżało auto, które się uśmiecha... No, sami zobaczcie!
Sorka za jakość, ale troszeczku się śpieszę i nie mam zbyt wiele czasu. Ale naprawdę, jak można stworzyć (a już w ogóle kupić..) takie auto, to ja nie wiem, jakie trzeba mieć zapotrzebowanie na coś takiego xDD. Co za ironia losu! Znaczy byłoby spoko, gdyby naprawdę powstało takie auto, ale  chyba się nudzili i nie mieli zbyt rozwiniętej wyobraźni... No, cóż, może być i tak, ale gdy widzę to zdjęcie, to mam ochotę pęknąć ze śmiechu (kto tak nie ma?), dobra nie będę przynudzać.
CZARNY KOT ZAAKUMANIZOWANY?
Wiadomo w internecie pojawiło się sporo fan - artów na temat Biedronki i Czarnego Kota jakby byli zaakumanizowani (chyba dobrze napisałam). Ale czy to prawda? Może częściowa, otóż Thomas Astruc napisał na Twitterze, że Biedronka nie będzie opętana przez Demona :^. A Czarny Kot? Nic nie było napisane. Czy mamy się spodziewać faktu, że Kiciuś będzie zaakumanizowany (OMG, naprawdę nie mogli wymyślić mniej skomplikowanej nazwy?) Najprawdopodobniej tak.
ODCINEK 14 (polski dubbing)
Zauważyłam mały błąd w scenariuszu, po którym Kiciuś mógł się domyślić, że Biedrąsia to Marinette. W pewnym momencie (jak już chyba zamknęli Jaggeda Stone'a) Biedronka powiedziała coś takiego:
- Musimy uratować WUJKA!     
Czy jakoś tak :*   W każdym razie kot już powinien się domyślić, ale ok dajmy mu czas ( -,- )
POŻEGNANIE (YOLO)
 I to na tyle jeżeli o to chodzi. Mam nadzieję, że post się podobał i...
PAPATKI NIESŁYCHANIE ROZBAWIONE JAK WIDOK UŚMIECHAJĄCEGO SIĘ AUTA! (Wow, najdłuższe papatki jakie kiedykolwiek napisałam xDD)

5 komentarzy:

  1. Super post :) Ja też zauważyłam, jak Biedronka mówi, że muszą uratować wujka 😏. (ps. JAK CZARNY KOT MÓGŁ TEGO NIE ZAUWAŻYĆ/USŁYSZEĆ??? ) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zauważyłam, że Mari to powiedziała

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem... Olchuś ma ciekawostki zerżnięte z wikii (kilka mojego autorstwa xd) o akumie to bzdura, już usunięta z wikii. Co do auta, jest taki model auta, a "buźka" nie jest trollem. To jest tylko maska, chłodnica i światła. Bynajmniej Thomas nie powiedział że nie zostanie akumizowana a NIE ZOSTAŁA. To różnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przynajmniej... Przez chwilę jej nie było. O akumie zwracam honor xd

      Usuń