trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

środa, 13 kwietnia 2016

Przerobione śmieszne zdjęcia 13#


Siemka misiaki! Więc tak... po pierwsze wielkie sorka, że tak późno, ale wiecie szkoła i tak dalej. Po drugie zaczynam się was bać, bo za chwilę ( i ja nie przesadzam) będzie 5000 wyś. (z czego jestem dumna, bo jak na mnie to i tak naprawdę dużo) i chodzi mi o Q&A. Dobra nie przynudzam (XDD). Zapraszam do oglądania:






Wiem, to takie średnie

I jeszcze dwa z czarnymi kotami ( Nie z naszym kotkiem )
a poza tym jeszcze taka fajnie przerobiona tapeta:

Ok to na tyle, mam nadzieję, że zdjęcia (chociaż kilka) są śmieszne i jeszcze raz wam dziękuję za taką liczbę wyświetleń a poza tym pamiętajcie, że nadal możecie zadawać pytania do Q&A ( tak, będę was męczyć xDD) 
PAPATKI ŻÓŁTE (nie wiem czemu) OCZY KOTKA (drugi od dołu) 

2 komentarze: