trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

In YouTube #1

Oto nowa seria! Tak krótko mówiąc, osatnio dużo czasów spędzam w YouTube i postanowiłam, kurcze, czemu by nie? W każdym takim poście będą pokazywany oryginalny teledysk i z Miraculum. A za 10 postów z tej serii będzie Top 10 Najlepszych Teledysków z ML, bazowany na waszych komentarzach. No to zaczynamy!
Halsey - Control
Dużo osób robiło teledysk do tej piosenki. Jest spokojna, tajemnicza i zawsze pierwsze wrażenie na tą piosenkę to to, że jest troszeczku straszna. A tak ona brzmi:
I teraz z Miraculum:
Pełna wersja




Wersja PMV:
Według mnie jest genialnie stworzona, teledysk świetnie odwzorowuje tłumaczenie piosenki (Jeśli chcecie zobaczyć teledysk z tłumaczem, wejdź na Facebook Bojówki1302 ☺)


Z podkładem:
I teraz na koniec najbardziej popularna wersja tej piosenki, w której jest użyte podkład ,,Badlady". Wykonała go LadyRouge077, która na ogół robi genialistyczne amv (chyba tak)


To by było na tyle :)
PAPATKI SUPER JAK PIOSENKA XDD
Oryginalność 100%


4 komentarze:

  1. Ta piosenka bardzo pasuje do Miraculum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz usłyszałam ją i zobaczyłam w wersji PMV to myślałam, że jakaś fanka napisała piosenkę do Miraculum

      Usuń
    2. Najlepsze jest Who is in Control?

      Usuń