trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

niedziela, 10 kwietnia 2016

Teoria spiskowa #10 - Dlaczego Ivan w 2 odcinku był bez humoru?

Siemka! Czy was kiedyś nie zaciekawiło, dlaczego Ivan w ,,Bańkorze" był... ponury? (Jasne, że nie) Po prostu to kolejna teoria z kosmosu ;p. Zaczynając, pewnie wszyscy zauważyliście, że jak Bąńkor pytał Ivana dlaczego nie tańczy/ bawi się, to on powiedział ,,Nie Twoja sprawa". I zaczęłam podejrzewać, że tu chodzi o Mylene (chyba tak się to pisze xDD) i miałam rację- przypatrzcie się tylko temu zdjęciu.
Widzicie to? Mylene zamiast z Ivanem tańczy sobie z Nathanielem (nie wiem jak to się pisze...).

I mam jeszcze informację, a raczej pytanie. Ponieważ ten blog ma już prawie 4 tyś. odwiedzin postanowiłam, że jeśli dobijemy do 5 tyś. (marzycielka ze mnie ;p), to czy chcielibyście Q&A?
Piszcie (jak chcecie, ja was nie zmuszam) czy chcecie coś innego (no chyba, że wam pasuje Q&A xDD). Dobra nie przeciągam i kończę.
PAPATKI KOLOROWE JAK WŁOSY MYLENE (Ta... moje kalectwo języka francuskiego ☺)

6 komentarzy:

  1. Przy okazji zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu: http://opowiescimiraculum.blogspot.com/?m=1 . (Mam nadzieję, że się nie obrazisz za "reklamę".) 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko za reklamy się nie obrażam. Byłam na Twoim blogu i bardzo fajny ☺☻

      Usuń
  2. Dobrze piszesz Mylene. Q&A chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za Q&A! Z tym o Ivanie masz rację

    OdpowiedzUsuń