trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

czwartek, 5 maja 2016

Różniaste ciekawostki i informacje z Miraculum #7

Siemanko! Wielkie sorry, że nie dodawałam postów, ale pogoda jest tak piękna, że ciężko było jej odmówić. Tak wiem, że długo jest ta seria bez przerw, ale miałam dużo wiadomości i chciałam się z wami nimi podzielić (PS za wszelkie błędy ortograficzne przepraszam, ale piszę posta na szybko). Ok najpierw taka ciekawosta związana z Miraculersami.
Zero!
Zacznę od początku. Kiedy za oknem było nieprzyjemnie nudziłam się i robiłam sobie Quizy związane z Miraculum. Biorę odpowiedź jaka mi pasuje a tu proszę (I to x2)

Pewnie wcześniej mnie nie zrozumieliście, ale chodziło o to.  
Spotkanie z Thomasem Astrucem 
Dnia 2 maja (He jak dziwnie to napisałam) odbyło się (chyba) spotkanie z Thomasem. Na Ladyblogu można było dowiedzieć, że osoba, która tam była (sorka, napisałam tak dziwnie bo powtarzać się nie chciałam XDD) mogła mieć coś takiego
...I z autografem Thomasa! Naprawdę mega zazdro na osoby, która to ma (Tak te zdjęcie jest z Ladybloga).  A koniec wyglądał tak :(Naprawdę proszę bez komentarza tego co przed chwilą napisałam i bez żadnych zaakumowanych komentarzy na temat mojej ortografi).
Odcinek 15... Co z bransoletką?
Może ktoś z was siedzących przed monitorem (... co ja piszę...) zauważył to wcześniej a jak nie to już piszę. W odcinku ,,Gracz"  Marinette dała Adrienowi bransoletkę uznając, że to taki ,,talizman szczęścia". Jednak Adrien nie oddał Mari bransoletki... Chmm... Gdzie ona jest? Do Thomasa Astruca padło pytanie ,,Co się stało z bransoletką Marinette?" odpowiedź była krótka: ,,Adrien kiedy oddał miejsce w zawodach chciał oddać Mari już bransoletkę, lecz Nino ich rozdzielił po czym nie mógł jej oddać talizmanu szczęścia. Adrien bransoletkę nadal ma." Jak pierwszy raz to przeczytałam to padłam. Może w 2 sezonie odda? Dobra na chwilę obecną to tyle ile wiem, więc...
PAPATKI DUŻEJ ILOŚCI JAK BIEDRONKI NA SPOTKANIU Z THOMASEM!





3 komentarze: