trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

sobota, 28 maja 2016

Różniaste ciekawostki i informacje z Miraculum #8

Siemanko! Więc tak (Annabeth mnie zabije (PS Annabeth jest z Percy'ego Jackona) Pozdro dla Emci) nareszcie udało mi się wejść na FB i znalazłam tam fotkę:
Niestety następne sezony dopiero w 2017 roku... Wszystko byłoby ok tylko olśniło mnie, że przecież te odcinki będą albo w Francji lub w Korei. W następnym roku Bojówka liczymy na ciebie XDD. Dobra to by było na tyle.
PAPATKI (takie zwykłe bo nie mam pomysłu soł sori (błąd specjalnie)

5 komentarzy:

  1. Pewnie w 26 Adrien odkryje tożsamość Biedronki i odwrotnie. Za to tytuły odcinków są trochę inne od tych z pierwszego sezonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że się teraz ucieszycie otusz te sezony ukażą się w tedy w wersji z angielskim dabingiem(nwm czy dobrze napisałam) a ogulnie 2 sezon najprawdopodobniej pojawi się DAM DAM DAM... W TYM ROKU PO WAKACJACH!!!😊😊😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o tym pisłam ale to fake

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon 2 i 3
    premiera we FRANCJI jakoś wrzesień lub październik

    OdpowiedzUsuń