trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

piątek, 20 maja 2016

In YouTube #6

Siemanko ziomeczki! (tak naoklądałam się Blowka XDD) Tak wiem, że ostatnio dodałam post z tej serii, ale jak wcześniej wspominałam nie mam pomysłów na posty (No chyba, że zamienię ten blog na blog kuchenny ;p) Ale do rzeczy. Na chwilę obecną pokażę wam kanał na YT (który najprawdopodobniej znacie) A mianowicie nazywa się ,,「MiraculousLovePairings」". Najbardziej podoba mi się teledysk z piosenką ,,Girl like you". Dobra, gadam wam i gadam (a raczej piszę wam i piszę) a nic poza tym nie robię. Spokojnie już pokazuję:






Było ich jeszcze więcej, ale znacie mnie - po prostu mi się nie chciała głębiej szukać. Dobra i z tego miejsca się z wami żegnam...
PAPATKI SUPER JAK TELEDYSKI POWYŻEJ!!! (tracę wenę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz