trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

sobota, 21 maja 2016

Błędy w animacji #8

Siemanko misiaki! Nie wiem jak wy, ale ja już chcę 2 sezon. No, wy na pewno też, tylko po prostu trudno wymyślić cokolwiek, by wam się nie nudziło, tak więc... Pouzupełniam serie.
Poinformuję was, że ten błądzik znalazłam na necie. Okej, będą dwa błędziki. Widzicie jak ja dla was się poświęcam? Żal ze mnie xDD
Błąd 1 Odcinek 6
Dwa razy pojawiło się coś takiego, że Kotek miał dwa kici-kije (Daj mi jedno...). 

Błąd 2 Odcinek 6

Wiem, że się powtórzę, ale

CHCE JEDNO!
Po co mu aż dwa?

To już na tyle, 
PAPATKI ROZDWOJONE JAK KICI KIJE  
HYHY





4 komentarze:

  1. To czekaj... Podzielimy się na pół. Albo... Czekaj chwilkę... Wezmę jo-jo, zrobię kopiuj wklej (i będą 3 kije), damy Biedronce jeden, drugi ty weźmiesz i wszystko będzie dobrze 😊 Razem poratujemy Paryż i wskoczymy na Wieżę Eiffla XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno kot może rozdwajac swój kij ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, kot może, łączyć i rozdwajać swój kij, może z niego dzwonić i robić różne inne fajne rzeczy, chce taki kij xD

      Usuń