trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

czwartek, 12 maja 2016

50 faktów

Heja! WIELKIE SORKI za tak dłuuuugą nie obecność, ale przez te kilka dni zastanawiałam się co zrobić z okazji tylu wyświetleń (uważam, że pomysł z dedykami jest zacny, ale to może później). A więc moja mózgownica (Stanek :D ) "wyprodukowała" pewien pomysł, a mianowicie:
50 FAKTÓW O MNIE
Tak, dobrze przeczytaliście,  aż 50.
To zaczynamy!
  1. Chodzę do 5 klasy :)
  2. Jestem blondynką 
  3. Mam zielone oczy (Kotełeq!)
  4. Mam jasną cerę
  5. Mam 162 m. wzrostu
  6. Noszę okulary
  7. Chodzę na chór do Gimnazjum 
  8. Ten pomysł na fakty ściągnęłam od Banshee (Pozdrowionko!)
  9. Moimi ulubionymi YouTuberami są: Banshee, Blowek, Mandzio i Wielmożny Igor
  10. Ulubione zajęcie: tłumaczenie komiksów, blogowanie, przebywanie na świeżym powietrzu.
  11. Uwielbiam Badmintona 
  12. Nienawidzę piłki nożnej
  13. Ulubiony przedmiot: Godzina Wychowawcza i WDŻ
  14. Mam miniaturkę Wieży Eiffla :D
  15. Uwielbiam Halsey (piosenkarka)
  16. Zanim zaczęła mi się obsesja na punkcie Miraculum, uwielbiałam Dove Cameron ♥
  17. Powinnam chodzić do 4 klasy xDD
  18. Włosy mam zawsze spięte
  19. Mam różowy plecak
  20. Wymiatam z matmy (Ale jej nie lubię)
  21. Nienawidzę W-F
  22. Udało mi się zgromadzić 100 ciekawostek na temat Miraculum (Może kiedyś upublikuję)
  23. W przyszłości chcę zostać aktorką dubbingową 
  24. Lubię śpiewać
  25. Lubię także malować, ale to mi nie wychodzi
  26. Nie lubię sukienek i spódniczek (Wiem, nie jestem dziewczęca)
  27. Mam kolekcję kapciuszków (Jakby co chodzi o kapcie nocne)
  28. Jeszcze przed tym jak polubiłam Miraculum również bardzo interesowałam się Francją
  29. Rok temu miałam obsesję na punkcie Krainy Lodu (Zawsze lubiłam filmy, seriale animowane)
  30. Ten blog jest chyba moim 8 (Reszta to niewypał)
  31. A i oczywiście ten ma najwięcej wyświetleń xDD
  32. Bardzo lubię biegać
  33. Chodzę na scholę
  34. Rok temu dopiero założyłam sobię FB
  35. W tym roku zaczęłam się interesować Twitterem, YouTubem i Instagramem
  36. Nie mam aska ani skypa
  37. Jestem praworęczna
  38. Przeważnie nie lubię szkolnych lektur (Nie licząc ,,Akademie Pania Kleska" i ,,W pustyni i w puszczy")
  39. Pierwszą książką jaką przeczytałam był ,,Kopciuszek"
  40. Miałam (kiedyś) uczulenie na chlor, ale mi znikło (Nie wiem jak...)
  41. Wolę Chloe od Lily
  42. Uczę się francuskiego (Troszeczku umiem)
  43. Bardzo lubię dekorować zdjęcia
  44.  Nie podoba mi się angielski dubbing
  45. Bardzo zresztą lubię francuski
  46. Polski uważam, że jest spoko
  47. Jestem optymistką
  48. Mój ulubiony kolor to czarny
  49. Wszystkie te fakty pisałam na bieżąco z mojej głowy (PS one są prawdziwe)
  50. A teraz fakt, którego nikt się nie spodziewał (Aha -,-) Dum du ru dum... Jestem dziewczyną! (Sorka, ale już nie wiem co dodać)
Dobra, to na tyle i...
PAPATKI DUŻEJ ILOŚCI (powtarzam się) JAK FAKTY O MNIE!

4 komentarze: