trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

wtorek, 17 maja 2016

In YouTube #5

Siemanko ziomeczki (tak ostatnio dużo naoglądałam się Blowka xDD)!Od razu chciałam jeszcze tylko dodać, że nie olałam ten blog czy coś... Nie wiedziałam o czym pisać i pomyślała  ,,O kurde, dawno nie było posta z tej serii!"
Tak więc, ostatnio natknęłam się na super piosenkę (i nie, nie mówię (piszę?) tak tylko dlatego, że śpiewa ją Halsey...) pt. ,,Gasoline".
OSTRZEŻENIE
W piosence pojawiają się przekleństwa, więc lepiej weź słuchawki (Chatcik dobra rada #YOLO) 

Co do piosenki jest spokojna i z motywem chińskim. 

HALSEY - GASOLINE


I teraz coś, co bardzo mi się spodobało. Wersja z Nathanielem, tak miśki to dla was :3

To na tyle, mam nadzieję, że się podobało, jak tak to dawajcie su... zapomniałam, że to nie YouTube :0
Każdemu się zdarza :^

Papatki Nathanielowe (?) jak video !!!!

3 komentarze:

  1. A kiedy będą przerobione śmieszne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam mini problem bo Facebook mi na komputerze nie działa, a na ogół zdjęcia przesyłałam z telefonu na FB i... zbyt szybko nie będzie. :(

      Usuń
  2. Wow kocham te piosenkę! Moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń