trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

poniedziałek, 2 maja 2016

Różniaste ciekawostki i informacje z Miraculum #6

Siemanko! Wciągu ostatnich dni natknęłam się na dużo ciekawych faktów odnośnie naszego ukochanego Miraculum. No to przechodzę do rzeczy.
ANKIETA NICKELODEON
Jak kiedyś przeglądałam Tweetera znalazłam bardzo ciekawą ankietę. Może od początku, na pewno wiecie, że Nick emituje w Stanach Miraculum. No to właśnie zrobili ankietę na najlepszy serial puszczany na Nckelodeon. Oto wyniki:
Nawet u nich to jest baaaardzo lubiane :)
POCZTÓWKI DLA PAŃSTWA SPECJALNIE!
No to już się pewnie domyślacie - zrobili pocztówki z Miraculum. I nie mylicie się! NoSpoiler-Man dodał zdjęcie pierwszych pocztówek!Wyglądają one tak:
Ciekawe kiedy będą w Polsce ;)
STYLIZOWANE NA RZECZYWISTOŚĆ?
Pewnie niektórzy wiedzą, ale dla tych co nie wiedzą (ale się powtarzam xDD) no to zamierzam ich oświecić. Na pewno kojarzycie sobie piekarnię Tom & Sabine... A ona jest wzorowana na prawdziwej piekarni Boulangerie du Moulin de la Galette:
KOTOWTÓR...
Ta.. U nas ,,Kotowtór", w Anglii ,,Copycat". Pewnego razu, gdy się nudziłam zobaczyłam jakie jest tłumaczenie tego słowa. No nie zgadniecie co mi wyszło.... Dam da ra dam da ra daaaaaaam!!!! 
NAŚLADOWCA!
Ambitnie...

To na tyle, więcej moja mózgownica nie może sobie przypomnieć więc...
PAPATKI ZASKAKUJĄCE I NAŚLADOWCZE JAK COPYCAT!

1 komentarz: