trwa inicjalizacja, prosze czekac...gogle

piątek, 24 czerwca 2016

Kwami pszczoły

Siemanko! Bardzo chciałabym was przeprosić za długą nieobecność na blogu, ale jestem i przestaję przynudzać. Do rzeczy. Na Facebook'u już dość długo lata (badumc) zdjęcie kwami pszczoły, które wygląda tak:
Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba. Jedyne co mi nie pasuje- oczy, mogli je zrobić takie jak ma Tikki, (czyli ludzkie). Jeszcze jedno dzięki temu zdjęciu możemy się dowiedzieć, - że pszczoła dojdzie do nas w 2 sezonie! 
Poza tematem mam jedno pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi 
Kwami się czyta tak jak się pisze czy ,,kłami"? Jeżeli ktoś wie to bardzo bym prosiła o odpowiedź w komentarzu i merci. 
#Zmieniamtemat         Dzisiaj było zakończenie roku szkolnego i życzę wam super-wakacji, niech biedronsia i koteł dają wam szczęście na każdy dzień wakacji XDD (życzenia z kosmosu)
To byłoby na tyle
PAPATKI SWEETAŚNE JAK KWAMI PSZCZOŁY ;P

2 komentarze:

  1. Baaardzo długo czekałam na kolejny wpis, no ale Ci wybaczam;)
    A co do wakacji to Tobie też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji! Kwami czyta się kłami. Ciekawa jestem tego kwami i miraculum

    OdpowiedzUsuń